onourwayup.blogg.se

2013-12-05
08:58:00

5 December
Gårdagens pass
Startade med löpning 8 minuter för att värma upp och få upp pulsen.
 
Squat smith maskin
 50kg 3x10 reps
 
Sittande Squat, Jag ställer in smith maskinen så att när jag går ner i sittande position så hamnar stången 5cm från mina axlar och så ställer jag mig upp snabbt.
30kg 3x10 reps
 
Launges smith maskin med kick
40kg 3x10 reps
 
Gluteuspress
Står inga vikter men som vanligt blir det 10 reps och höjer tills jag blir trött
 
Abductor
60kg 2x10 reps
65 10 reps
 
Hade ingen ork i kroppen, kände mig jätte svag. Så tråkigt när man har sånna dagar. Nu ska jag ha 2 dagars vila och på lördag blir det rygg och intervaller. Ska nog ha lite nyttig bakning. ska göra något kul med det ny inköpta.
 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: