onourwayup.blogg.se

2013-12-09
12:01:00

Legday is the perfect day
Stressigt idag. gick upp 05.10 för att dra på tränings uniformen hehe och tog mig till handen för att plocka upp sandra. Sen bar det av mot jobbets gym. Blev ett benpass och löpnings sträckor mellan. Gym har jag lite svårt för att vara social så kör mitt race och pratar knappt. Sandra är lika fokuserad hon så det blir bra pass av det. Anledningen till tidigt pass är pga julbord med jobbet ikväll och kommer komma hem rätt sent så tog det på morgonen istället.
bilden är från i våras. Här ser jag verkligen hur mycket min träning gett mig. Nu är det midjan som ska minskas och rumpan ska framhävas. därför jag plågar mig själv med intervallerna! Dock är jag tunnare i midjan idag än där.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: