onourwayup.blogg.se

2013-12-10
09:53:00

socker.
Idag blir det ingen clean ätar dag. Kom inte i säng förrän 01.40 inatt pga av film inspelningen av Philip och Fredrik vi agerade publik när det hade inspelning och vi hade julbord. Personligen så är jag inte speciellt förtjust i dom, ville gå på julbord med mina kollegor. Det var ju mest en massa människor från deras gamla inspelningar som skulle hyllas. Video klippen var ju roliga. Men under akten är inte någon speciellt. De driver mest med udda karaktärer. Mellan akterna med komikerna och Fabio är bara pinsamma. Tror de ända som inte var påklistrat var deras föreldrar som kommer senare mot slutet av showen. Vi hade julbord i schenker logistiks i Arlanda och blev informenade om att bussar mot lunda och centrala stockholm avgick från julbordet 22.30. Vilket för mig var väll självklart att det skulle dras över någon halvtimma men det blev 1h försenat. Jag har inga problem med att somna någonsin. Men jag känner att jag verkligen behöver mina 7-8 timmars sömn för att fungera.
 
Blev jätte besviken på att bussarnas avgång inte stod som en deadline för programmet eftersom att det var på en vardag. Vi var liksom fast ute i Arlanda tills dom tyckte dom var klara, och då fick bussarna tilllåtelse att åka. Tur nog så jobbade Richard sent så jag kunde åka från spånga med honom.
Maten var helt okej, drack cola zero hela kvällen så mår ju bra så. Men hatar att vara såhär trött.
 
 
Idag är Richard på kurs så det blir hotell i Sollentuna för oss båda inatt. Tränar på jobbets gym idag igen om jag är inte är förstörd efter dagen. Vill inte ens försöka gymma om jag känner att jag inte kan ge iallafall 80% blir gym imorgon bitti iallafall. Är så trött så jag sitter med massa kläder och försöker bli varm och inte somna. Socker får bli min vän idag.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: