onourwayup.blogg.se

2013-12-03
11:40:00

Variera passet
Varje dag innan jag lämnar jobbet så har jag ner skrivet vilka övningar jag ska göra under dagens pass. Jag har en anteckningsbok där jag skriver ner hur många, hur länge och hur tungt jag lyfter/tränar. Detta för att jag vill se framsteg i min träning varje pass. Jag nöjer mig med lika tungt men fler reps, så allt handlar inte om vikten. Det är viktigt att variera övningarna så att kroppen inte vänjer sig. Räcker med att byta ut 2 övningar per gång. Jag tyckte det var rätt svårt att hitta övningar till jag hittade att bodyboulider.com har övningar. Hade ingen aning om detta. Klicka på länken så hanmar du direkt på val av muskelgrupp.
 
 
Ava Cowan
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: