onourwayup.blogg.se

2013-11-07
08:27:11

-
Igår tog jag en vilodag, och vi var så lata så vi åt pizza. Men idag ska jag till Najaden, ska se om jag kan prata med någon där angåenede tävlandet för dom. Jag har blivit godkänd att gå med i föreningen, men vill veta om det är något som ska skrivas, eller ja allt som kan tänkas behövas göra. Ska betala in tävlings licensen sen i början av året som dom nämnde att de står för sådet känns lättande. Har fått fast anställning på mitt jobb så nu får jag friskvårdsbidrag till årsskiftet.
 
Allt verkar falla på plats och det känns så otroligt läskigt för det är nu eller aldrig känns det som. Allt jag drömt om och allt jag föberett mig på innan ska göras nu i januari. Känns som att går det inte nu kommer jag göra mig själv så fruktansvärt besviken. Jag är glad om jag bara klarar resan och fysiken jag ska ha när jag tävlar. det är att ha vunnit för mig. Men en bra placering är ju bara en bonus
 
Idag är det ben på schemat. Älskar ben, det är mitt absoluta favorit pass. Antagligen för att det är där jag är starkast. Fast det känns som ett typiskt tjej pass. Hehe bara att titta hur många killar man någonsin ser i gymmet köra ben.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: