onourwayup.blogg.se

2013-11-11
08:35:34

Helg
Sorry för dålig uppdatering, fredag blev det erotik mässan med jobb kollegor. Blev inga köp men kul att titta runt och alla shower dom hade med kvinlig och manliga strippor. Dock va kvinnorna roligast. Speciellt dom som inte var från sverige. Dom svenska såg så trasiga och opererade ut. Va hemma runt 01:30. och Lördag tog vi lååång sovmorgon och bara drog oss i sängen till 13:15. har inte sovit så länge sen jag va 17 tror jag.


Sen ringde min bror som jobbade på mat och vin mässan så vi drog oss till Älvsjö. Gick runt där i några timmar och kollade runt. Folk blev så fulla.. Hade du ett vinglas så fick du påtår vart du än vände dig. förutom alkohol så var det väldigt mycket mat, tilltugg och godis. Sen åkte vi hem och mös till Så mycket bättre och åt varma mackor.

 

Igår åkte vi till solna och gick på fjärilshuset, en fin vän till mig som jobbar där lät oss komma in gratis. Häftigt att se nya delen med Haj tanken! Väldigt fina fjärilar, även kryp och fiskar. Blir ju inte där länge så vi gick till Solna C åt på taco bar och kollade i butiker.Köpte lite jul pynt och en eld lykta. Har ju absolut inget julpynt så igår blev det två påsar med jul kulor! Vi har planerat att ha en gigantisk julgran i år så ser fram emot att pynta hemma.

 







Har inte gymmat sen i tordags. har bestämt mig att jag tränar så mycket jag kan i veckorna och någon dag på helegen eventuellt för att ha mycket tid med Richard och hunden när vi har henne. Så idag blir det ett arm pass efter jobbet.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: