onourwayup.blogg.se

2013-11-04
08:42:00

Lucia pokalen 2014
Träffade min coach i fredags. Tok nervös va jag. Känns som att det är nu eller aldrig och att nu är min chans att göra allt jag drömt om så länge. Jätte trevlig tjej, tror vi kommer komma bra överens. Pratade lite om min nuvarande tränng och kost. Upplägget för kommande år, vad som kommer krävas. Här har ni hennes hemsida
http://www.fightlifestyle.se/
Vi drar igång off-season träning efter 1 januari, och september drar dietandet igång. Super exalterad!
här är inte klassen som jag vill tävla i, det är första året iår som lucia pokalen har bikini fitness så finns inga bilder på det.
 
 
Har tittat runt efter föreningar jag kan tävla för och med galda förvåningen så är mitt gym registrerat. ska kolla om det fortfarande är något som går eller om dom har speciella krav på sina tävlande.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: