onourwayup.blogg.se

2013-10-16
22:29:17

Bröst och lite challange på det.
Halsen kändes bättre till kvällen och därför kvällen till ära så körde jag bröst och ett challenge-pass! 

Som jag i mitt allra första inlägg skrev så har jag en krokig väg bakom mig, ätstörningar som satt käppar i hjulen för mig många år. Idag är jag superglad att jag står här starkare än innan "sjukdomen" entrade mitt liv, och de både i muskler och i huvudet. Mitt muskelminne var lika med noll när jag började träna igen för ungefär ett år sedan, och jag började nog inte köra ordentligt med att lägga på vikter förens i kanske februari-mars i år. 

Bilden högst upp till vänster är tagen 2009, då min ätstörning var som värst.  Bilden under är 2011, precis efter student och i samma veva förklarades jag som frisk. Käkade jag precis vad jag ville, festade och tränade ingenting! Sen idag, eller egentligen igår är den största bilden ifrån! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: