onourwayup.blogg.se

2013-10-11
11:48:00

Elinor
  
 
 
Elinor heter jag är 22 år gammal (född 1991) tränat till och från hela mitt liv. Startade med handboll som ung till tonåren. Efter det hade jag en svacka och nu har jag styrketränat sen 2 år tillbaka. Min största kärlek efter min underbara sambo såklart. Vi bor ihop i förorten Vendelsö i en 2:a.
 
 
Mitt intresse började med att min mamma som tränar en typ av crossfit berättade om body fitness bikini figur för ca 2 år sen. Jag googlade det och blev helt kär i kropparna och hår uppsättningarna smycken osv. Jag skaffade en PT som lärde mig grund och regler inom styrketräning. Efter ett tag införde dom bikini fitness i sverige och det är något jag verkligen vill göra. Nu har jag fortfarande kvar PT ett tag till, men har startat med crossfit och tänkt köra det några gånger i veckan.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: