onourwayup.blogg.se

2013-10-11
12:01:12

Första inlägget, så vem är jag?
  

Jag heter Jenny och är en tjej på 21 år, född 1992. Träning är något som alltid funnits i mitt liv, spelade fotboll hela min uppväxt men när det avslutades så hamnade jag väldigt fel när det gällde kosten och fick ätstörningar. Har varit "frisk" nu i tre år och har sedan ett år tillbaka styrketränat och tränar även en form av crossfit. 

Jag fick intresse för styrketräning via min bästa kompis som är sjukt duktig inom muskelbyggning och sedan har båda min föräldrar stort intresse av styrketräning med! 

Jag har i dagsläget stor hjälp genom min pappa som tävlat i bodybuilding och styrkelyftning i yngre dagar och har lite kontakt med en jätteduktig tjej som  själv har tävlat som heter Martina Hänninen hon har hjälpt mig med kost och träningsupplägg. Jag vill i framtiden tävla i bikinifitness och är nu i början av min resa dit! 




Taggar: bikinifitness;

Kommentar:
#1: Anonym

Snygg rumpa lycka till önskar arnold

2013-10-13 @ 21:51:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: