onourwayup.blogg.se

2014-04-03
08:50:28

Biceps & bröst
Idag är det mycket riktigt som det står i rubriken biceps och bröst och cardio på det. Ska nog slänga mig i solariet en stund och vila efter. Sen blir det hem och fixa. Har ju knappt varit hemma nu i veckan. Har åkt 06:30 och kommit hem runt 22:00 tiden. Så det är lite av ett kaos hemma känns det som. Hehe, lite tvätt som ska vikas typ, men det känns lite så när man kommer hem ställer ner allt och sover och sen går på morgonen med samma väska.
 
Blev så glad efter duschen  igår, min rygg har börjat synas under det överflödiga jag har. Mer och mer konturer. Dom fanns ju där innan också, men inte i samma form som nu när jag tappat 3,1kg fett och vätska.
 
Syns inte så bra på denna bild men lite. ska be richard ta kort ikväll sen. Och idag kommer även lindsay så det blir full rulle hemma.
 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: