onourwayup.blogg.se

2014-04-25
09:51:00

Fredag.
Jag älskar att inspireras av andra individer, oavsett om det handlar om träning eller annat. Igår var en av mammas kompisar här, och hon förmedlar ett lugn som jag också vill ha. Hon är vänlig, tror inte det finns någon ond ådra i henne. Jag vet att hon sysslar med yoga och hon mediterar. Jag vill finna mitt inre lugn med, för att förbättra min stress och kunna hantera den på bästa sätt. Nu idag vaknade jag och följde hennes råd. Jag gick en promenad med en meditations-podcast i öronen och boostade mig själv. Ätit en lugn frukost och ska strax iväg och träna. Men jag ska inte stressa dit, utan ta det lugnt.

Planen idag för gymmet är rumpa, min favvo. Men skulle behöva tips om nya övningar, mina gamla är lite uttjatade kan jag tycka. Men jag spanar på fitnessbloggar för att få inspiration.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: