onourwayup.blogg.se

2014-04-16
10:46:01

Hej får det vara en bulle, eller kanske din dröm kropp?
Känns så konstig att träna vid 06:00. För jag kan åka direkt hem varje dag istället för att åka till gymmet. Så mina dagar har känts hur långa som helst. Idag sov jag till 06:00 eftersom att jag har vilodag, och idag fyller dessutom min underbara sambo år. Och inte bara han utan min Mamma fyller även. Så ikväll blir det fika, Mamma och Tim kommer över.
 
Igår kom jag hem och fixade middagen och lunch till idag. Samtidigt så bakade jag klart det sista. Så idag bjuds det på massor av fika bröd på jobbet och ska baka mer när jag kommer hem. Så sjukt men jag är inte speciellt sugen. Tror att jag blir så mätt på doften, och eftersom att jag vet allt det innehåller så blir det så icke lockande.
 
Ikväll blir det till att packa för imorgon efter 13:00 bär det av till Gulleråsen. Så jag ska packa både mat och kläder. Ja jag ska hålla i min kost när jag är där! Påsk är precis som vilka andra dagar som helst för mig. För mig är mitt mål så otroligt viktigt så jag kan inte fuska. Jag tillåter mig själv inte att göra det. Skulle bli så besviken. Och i veckorna så lockar målet efter dröm kroppen mer än något annat.
 
För två år sen så kom jag på mig själv säga, Jag skulle göra vad som helst för att se ut sådär. Och kom på att det finns ett sätt som är hållbart med diciplin. så nu gör jag inget annat. Full fokus. Fitness är min livsstil.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: