onourwayup.blogg.se

2014-04-24
09:05:00

Nya skor och torsdagsbicce.
Igår kom dom.. Mina nya träningsskor som jag av misstag råkade klicka hem.. Men lika bra det kanske! Igår var en bra träningsdag, körde dubbelt.. Först tog jag mig ut på min lilla runda innan frulle för att stanna till vid gymmet och köra en halvtimmes intensivt axelpass. Återvände hem och käkade frulle för att sedan ta mig till skolan. Superhärligt, Kom hem och powernapade helt ofrivilligt. Ögonen bara slöt sig efter lunchen. Tog mig till Tierp för att köra sista challangepasset inomhus.
 

Något sorglig jag hörde när jag satt ute på högskolan igår var en tjej som yttrade "sedan jag tog bort mina kolhydrater så är jag så trött, typ vill sova hela tiden. Jag vill ju gå ner i vikt." Jag förstår i vissa fall samtidigt som jag inte förstår hur man kan ta bort en kolhydratskälla för att försöka gå ner i vikt. Maten blir ångest och det är fasiken inte sunt någonstans. Tänker på mig själv som varit i ett destruktivt beteende med maten, jag ville inte käka för jag var rädd att bli tjock. Orden tjock och smal samt "perfekt" borde förbjudas. Jag var rädd att vara tjock och älskade att höra hur smal jag var? Vilket sjukligt beteende!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: