onourwayup.blogg.se

2014-04-07
15:24:00

Pulled pork
Morgonen böjade ju lysande.. Inte bussen hamnade i köer suck hej jag vet att jag bor i sthlm. 30min senare än vanligt. Och jag vägare ta en annan buss och gå i regnet imorse som jag annars gör. Men hade tagit på mig skinnjackan yeey. Och första kunden jag hade i morse va förlåt mitt språk men bara jätte korkad.
 
Kollar lite nyttigare alternativ till pulled pork. Har ju blivit så barnsligt förtjust i det. Gör man är det ju inprincip redan väligt rent och bra förutom BBQ såsen som innehåller socker med mer. Så ska göra ett försök med att göra en sockerifri nån dag.
 
Idag är det framsida av ben, rumpa, och mage. Lyx matlåda idag. Fläskfilé och potitis med ruccola sallad. Mums. Va rätt kreativ igår så blev 3 lådor. Ifs så blir det en och en halv dag. äter ju middag på jobbet också innan träningen. Har börja se fram emot att träna mage. Bara för att magens fluff har börja släppa lite. Men jag vet att jag bara vill gråta sen när jag ska börja.. Blä Mage och vader är så tråkigt. Men nu jävlar.
 
Ska träffa mamma imorgon och fixa naglarna också, kanske ska ta någon rolig färg...
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: