onourwayup.blogg.se

2014-04-29
16:40:34

Tisdag.
Åh, gårdagens bröstpass var så fint. Man hinner mycket om man går upp tidigt, både promenaden innan frullen och passet hann jag med innan skolan. Lite tråkigt att köra det passet själv då det är en muskelgrupp jag inte kan är säker på om jag ens gör rätt och vågar inte lägga på tungt utan sällskap i bänken.

Nåväl, dagens benpass kördes utan front eller benböj, blev så jäkla förbannad när ljumsken inte ville fungera IGEN. Men körde benpress, utfall, benspark, legcurl och vader. Några extra set i benpressen för att försöka få mitt humör. Men ett dåligt benpass senare och jag hoppas på ett bättre pass på fredag då det är dags igen.

Imorgon är det dag för axlar!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: