onourwayup.blogg.se

2014-08-15
10:47:00

DENNA DAG ROCKAR
 
Herregud, det är de enda jag kan säga om dagens benpass. Trappen upp till utgången och cykeln var en pina och benen ville liksom inte röra sig utan att skaka. Dessutom gårdagens tankar är som bortblåsta idag efter jag sett hur min kropp är underbar och mera mat är svaret på mina frågor. Dagens pass då, legcurl supersetat med höftresaren i legcurlen, benpress där jag låg och mosade på reps på 110kg som ingenting men satsade på syran idag därav skakande ben, zumosquat i smithen, utfall, sparkar bakåt i cabeln (vet inte namnet men ni förstår övningen), raka mark, gynstolen och vader.


Kommentarer:
#1: Vilma

Vilken fin och inspirerande blogg ni har! :)

Svar: Tusen tack :D
elinor molander

2014-08-16 @ 20:51:32
#2: Anonym

Ser bra ut är du på G

2014-08-18 @ 10:31:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: