onourwayup.blogg.se

2014-08-08
08:48:42

Gluteus maximus
 
sånna här gjorde jag igår. säkert runt 10set x20 oxh 15. Hade en trevlig kille som körde emellan som pressade mig att köra tyngre och slutade med att jag pressade 70kg 2x15reps
körde även legcurl 1 ben i taget, sumosquats i smith maskin, raka marklyft med 10kg hantlar. Så härligt att vara helt slut i benen. Speciellt jag som är så glute kåt haha. Kan köra extra set bara för att muskeln blir så stor och blodfylld. Jo som glute kåt så är jag helt sjuk på att kolla på rumpor. Bara tjejer dock!! En vältränad rumpa är det snyggaste jag vet. Har redan träningsvärk och jag säger bara rip mina benmuskler.. Imorgon kommer dom vara döda. Richard plockade upp mig efter träningen så åkte vi iväg till långsjön och simmade/ badade. Sjukt skönt att sträcka på musklerna.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: