onourwayup.blogg.se

2014-08-21
09:17:00

gnutt
Känner mig fortfarande orolig för kosten. Att jag inte ska tappa allt och att det ska gå åt skogen alltihopa. Dock är anmälan 3 novemer så jag har tid på mig. Men är så grymt nojig. Egentligen är planen att m jag inte lyckas nu så är det möjligt att jag väntar med att tävla och bulkar och tävlar nästa år. Men tänker inte ge upp mitt kämpande ännu. Men det är så sjukt psykist. Man tänker på allt man inte ska äta och när man står i stunden så är fan allt gott och man har bara tanken av att man kan ju äta ändå.. Men oftast när jag äter kommer jag in i hets ätning.
 
Och då är jag ett svart hål.. vitt bröd med smör och flingsalt och glass är min svaghet.. Va ledig igår från gym för att fixa naglarna. Och då va man bra sugen på Choklad.. Kan vara för att jag ska ha mens nu..
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: