onourwayup.blogg.se

2014-08-01
08:35:54

God morgon
Gick upp 04:15 idag för att köra Richard til jobbet. Han ska åka till fjugesta idag så jag ska ha besök ikväll. Hade en väligt skön morgon även om den blev tidig. Kom iväg på min powerwalk 58 minuter 6,3km. Kom hem duschade drack mina syror och glutamine. Tog bilen till jobbet så kunde åka senare och slippa alla människor som inte vet vad deodorant och tandkräm är..
 
Hur jag orkar? Tänk dig ditt största mål. Och anledningen till att du inte kan nå det. var realistisk. Du kan förändra din livsstil det beror bara på dig och vad dina prioteringar är. Jag har valt att anmäla mig för att tävla. Jag har redan min licens men ingen anmälan än så länge. Antingen lider jag nu eller senare. Jag kan sova på morgonen och ha sov morgon, vilket jag ändå inte uppskattar för jag är helt död på jobbet när jag sover så länge. Och mitt andra alternativ är att kliva upp på en scen framför dommare och publik och framför dom bli dömd och inte gå till finalen. Även om det slutar så att jag inte kvalar in så vill jag stå där och veta att jag ar gjort mitt absolut bästa.
 
Ikväll är det triceps och biceps pass + cardio såklart. Hannah ska med mig och träna och blir kvar hos mig över natten. yeey
 

Kommentar:
#1: Fjugen

Du är duktig du! Blir imponerad av hur du orkar med både jobb och att träna.

2014-08-01 @ 13:47:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: