onourwayup.blogg.se

2014-08-15
10:00:48

Jag sparkar tuppen i arslet
God morgon. Haha jenny klockan 6 är sovmorgon!!!. Dock är jag värsta morgon människan och är uppe 04:40 och ut och går. Jag ser till att vara tidigare på jobbet för att hinna fixa gröten. Och för att SL är opålitligt så jag räknar med förseningar. Idag åker vi iväg till gävle igen och ska fixa det sista. tror vi höst donar där också så man slipper åka för att vinter bomma igen det.
 
Körde ett lättare biceps triceps pass igår. Tog det lungt pga jag va hon kiropraktorn och knäckte nacken igår. Körde några övningar och sen cardio. Från och med idag ska jag inte äta kolhydrater efter mellan målet vid 14:30. Ska se hur kroppen reagerar på det nu när jag har mer cardio i vardagen. Och såsmåning om ska jag gå på dom andra målen också. Känner mig smått stressad över att jag inte har en coach längre och ska göra det här själv. Just nu så känns det som att det kommer gå åt helvete men jag kan inte sluta nu.. Vi får se fram tills jag ska anmäla mig. Men jag tänker inte ge upp!!
 

Kommentar:
#1: Anonym

Heja heja! Det klarar du!!!

2014-08-17 @ 18:18:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: