onourwayup.blogg.se

2014-08-04
14:42:00

Ledig!
Kan man vara tröttare än jag? Det är tveksamt..

Jag har ingen energi och går som en hund och flämtar hela tiden, värme&jag är inget som går ihop..Så passet imorse var katastrofalt. Ingen ork, så började jag tänka.. Lite sömn lördag-söndag och mindre kolhydrater igår gjorde nog mig till den orkeslösa individ jag är idag.. Fick dessutom min rygg fixad igår och det var inte mycket rakt i den...Har fått en väst/korsett som ska hålla mina axlar bak också. Så hållningen blir som den ska och mina muskelfästen får slappna av lite. Då det är där allt tydligen sitter.. Men min helg överlag har varit så jäkla fin, fått dansat hela natten till Rednex i Öregrund, fått träffat min bästa vän och fick äta god mat.


 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: