onourwayup.blogg.se

2014-08-04
08:43:48

lite så där
en bild från helgen. Har fler på datorn hemma från systemkameran. Gick min pw imorse, även om jag va helt död. 6,50km blev det även idag. Gick trögare idag.. känns att det är kvavt och segare att gå på morgonen. Igår gick jag 1km på 8min och 55sekunder + eller - 3 sek och idag låg jag på 9 minuter och 17sekunder. Idag har jag faktisk köpt en redbull för att jag kände att det kan bli en tung dag. Har ett rygg eller benpass framför mig. Ska egentligen köra rygg idag, men älskar min nya benövning jag kör så längtar eter mitt ben pass.
 
Hoppade gymmet igår för att jag total städade hela lägenheten och gjorde rent kakel och skåpluckor och sånt man inte tänker på som lister och dörr handtag. Nu är det så sjukt mysigt att komma hem. I veckan blir det träning alla dagar och på fredag åker vi till Holmen! gud va jag längtar!!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: