onourwayup.blogg.se

2014-08-18
10:51:42

Måndagsben.
Helgen som varit kanske kan klassas som en av de bättre jag haft på länge, fredagens pass har ni säkert läst om här nedan och kvällen blev lika så. Åt vad jag kände för, en mysig middag med grillat och mammas goda färspotatis med chevrésallad osv. Ja sedan när det var dags för dessert så körde jag på ett vinnande koncept, mina två favvokillar på burk. Ben&Jerry..mmmm. 
 
Lördagen inledes med Fredrik på gymmet och jag hade energin sänd från himlen typ, tack för det allt gott. Axlar och triceps, sen gick jag ut och dansade med Anna och Britta på kvällen också väldigt spontant och sjukt roligt. De var en trött Jenny som hade vilodag igår och den kunde inte varit bättre den heller, gjorde ingenting ansträngande och laddade för dagens benpass. Som också det gick så jäkla bra, repade på 120kg 3x10 som mest i benpressen och som minst låg jag på 75kg 3x15. Allt som allt så blev det runt 30 set ben, med benspark, frontböj, raka mark, benpress och utfall. Avslutade med vader och mage. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: