onourwayup.blogg.se

2014-08-12
08:42:00

My sweetie
Igår blev det ett "bra" dåligt pass. Hade suttit på jobbet med det konstiga skenet från molninga vädret och solen. Så igår när jag kom till gymmet så hade jag ont i huvudet och mådde illa. Så jag började köra lite rygg men hann bara 2 övningar sen körde jag min cardio 20 minuter och åkte hem och tog ett bad. La mig på soffan efter tagit huvudvärkstabletter. Jag tror jag satt och kisade hela dagen på jobbet igår. Men är glad att jag är så envis så att jag gick dit fast jag kände att jag kanske borde gå hem. Så jag gjorde mitt bästa.Gick och la mig 22:00 och var uppe som vanligt för min powerwalk. Nu nör lindsay är hos oss så går hon med på morgonen. Så himla mysigt att börja morgonen så.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: