onourwayup.blogg.se

2014-08-27
09:58:18

Realistisk
Nu har jag fått acceptera att min ekonomi kommer inte räcka till. Jag har råd att hålla min träning vid liv men inte det andra det kommer till. Jag vill inget annat än att tävla. Men jag antar att det inte är min tid nu. Jag har vänt på det ut och in, och jag vill göra det här själv. Inte låna en massor av pengar heller. Men jag är bara 23. Jag hinner och jag ska. Jag kommer inte sluta träna hårt eller äta ordentligt.
 
Jag har fått ett erbjudande om att gå med i ett team. Är inte säker på hur jag vill göra så har lite att tänka genom och funderingar.
 
 

Kommentar:
#1: Erik

Du är grym och verkar vara väldigt motiverad, ta chansen och gå med i teamet då de antagligen får dig att utvecklas mer och få umgås med "likasinnade"

kör hårt..

Svar: Tack så jätte mycket! Du har helt klart gjort min dag. Ang teamet så måste jag fortsätta fundera.
elinor molander

2014-09-01 @ 22:02:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: