onourwayup.blogg.se

2014-08-26
09:54:53

Tisdagmorgon.
Denna helg har varit lite lätt hektisk, och jag har haft något att göra hela tiden. Lördagen startade lite för tidigt med ett axelpass som gick hur bra som helst, sen var det bara hem och göra sig i ordning. Fixa matlådor och dra till jobbet för ett lunch-pass som tydligen betydde spring spring spring. Alla skulle ha nya skor tror jag, vilket är roligt.
Sen stressa vidare hem för att åka till mamma för kräftskiva där temat var hattar och jag som inte äger någon hatt vann inget pris för kreativitet när jag drog på mig en liten snusnäsduk på skallen. Nåväl, jag som är nykter fick mig många skratt och hade en jäkligt rolig kväll med alla mamma&peters kompisar.
 
Söndagen inleddes med Andrea på Athena, ett bröst och triceps-pass som kan gå till historien. Att klicka träningsmässigt med en person är svårt, vi båda gillar tempo på passen och puschade varandra. Samt att Andrea fick peta på lite teknik hos mig! Igår hade jag lite lätt ont överallt... Men ett benpass efter skolan fick de bli och jag lyckades värma bort mina ljumskar som låste sig i lördags och kunde knappt röra mig där efter.  10 set front blev det och de känns idag, 4 set med bara stången och resterande 6 set med ökande vikter med stopp.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: