onourwayup.blogg.se

2014-08-07
10:28:00

Working lady.
Jag är så jäkla dålig på att blogga när jag startar min dag med träning för att sedan stressa hem för att jobba 10-19, och där vi 19.20 ligger jag DÖD i soffan. Igår dunkade mina fötter något enormt, svällda och härliga. Men upp idag för ett kortare pass på jobbet och mindre stress. Jag kan säga att min hjärna spelar mig ett spratt just nu, vad jag ser i spegeln är en kossa och jag känner mig vätskig och svälld. Försöker tänka bort det där och fokusera på annat, men det är svårt. Aja, iallafall så var det en man på gymmet idag som jag brukar snacka med som kom och knacka mig på axeln när jag körde biceps och ville berätta och berömma mig. Han sa att den senaste månaden så hade det hänt grejer med både min ben och axlar. Ord som värmde något enormt och fick min dag att bli bättre. Jag är dålig på att se sånt själv och tackar från botten av mitt hjärta för sådana ord.

Passet idag bestod av dips i maskin, triceps pushdowns med både reps och stång, smal bänk, biceps curl med stång och hantlar, pull-ups, bänk, flyes underifrån med hantlar och snebänk. Avslutade passet med mage och tio minuters intervaller på trappmaskinen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: