onourwayup.blogg.se

2014-08-05
14:06:00

yey
 
Grym energi igår trotts värmen. Jup jag tränade i långärmat. Jobbigt varmt  början men när svetten kommer känns det bra! Tog mig upp imorse och gick som jag brukar. Jag vänder på rutten och tar andra vägar men samma distans. Blev ett rygg pass som sagt innan och efter blev det cardio på crosstrainern i 20 min och sen upptäckte jag att det fanns tid kvar innan jag skulle ta bussen så körde lite löpning i 5 minuter. Richard kom hem med två fläktar igår. så stor skillnad att sova när det blåser lite. Även om det är varmt så hjälper fläktandet.
 
Lunch blev torsk rygg, ris och kokta grönsaker. Blir samma till middag. Nu blir det mellan mål och efter jobbet blir det gymmet för ett axelpass. Imorgon är det ben!! yey

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: