onourwayup.blogg.se

2014-02-11
22:09:46

Alltid hungrig..
Jag äter som en gris, men är ändå hungrig konstant.. Vilket kan bli jobbigt i längden när ångesten kickar in, det börjar med ont i huvudet sen kommer trycker mot brösten och sen ångrar jag vad jag precis ätit.. Och det behöver inte vara ett onyttigt val, det kan lika bra vara en skål kvarg med en klick jordnötssmör. Ibland klarar jag själv av att tänka förbi den och ibland måste kroppen hjälpa till.. Då kan det bästa vara att gå och lägga sig en stund, saken är den att mat behövs, mat är energi, energi att orka plugga, att orka ett träna ett tungt pass. Kontentan av det hela är att MAT är bra och då bra mat är vad som behövs.. 

Dagens middag efter ett benböj med mera och bänkpress-pass. 


Mosad sötpotatis.. mmmm 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: