onourwayup.blogg.se

2014-02-05
08:53:00

Alltid finns hemma, & favoriterna just nu.
Avocado Ett knippe ca 5 avocados
Riskakor (oslatade) 25 riskakor äter jag på en vecka
Tonfisk
Kalkon 1pack
Ris (basmati) små mängder
Hallon 1 pack
Kvarg 1 500g tror jag
Blåbär
Lätt mjölk 1 2liters pack
Mandlar 180g
Äggvita på burk
Gurka
Majs  
det tjock skrivna är det jag äter mest och så mycket jag förbrukar på knappt en vecka
Igår blev det ett bra arm pass. Gick väldigt snabbt och körde min 20 min cardio. Fick igång intevallerna igen, Vill variera löpning, crosstrainern, rodd och spinning. Men hatar att ro och cykla. Cyklar man kan man inte sitta efter. Och ror jag måste jag sitta kvar och vänta på att kunna stå upp. Men ska ta mig ann det också. Cardio över lag är ingen favorit. Ibland kan det vara skönt med intervaller går snabbt och effektivt. blev en solning efter det. Solar nästan aldrig men nu när Richard jobbar sent så passar jag på att lägga mig i 10min efter cardio.





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: