onourwayup.blogg.se

2014-02-17
09:08:43

Drömmar och kyckling
Satan i gatan va trött man är. Satt hela buss resan hemmifrån till stan och blunda. Sov 10 min extra nu vilket oftast inte gör saken bättre för mig. Och igår somnade jag på soffan i 40 minuter runt 18 tiden. Så blev rätt sent igår.
 
Lördagen blev tidig vilket jag älskar. Städade hemma och tränade ett benpass runt halv 1 tiden. Så skönt att vara där och det knappt är folk! Måndagar är ju värst, så mycket folk och alla "ska komma igång". Efter gymmet så blev det en visit hos en min vän Nicole. Pratade lite innan hon skulle ut med the gang! För mig blev det en lugn ensam kväll hemma. Bakade pizza åt mig själv och tittade på sex and the city 2. Somnade på soffan och låg där till jag fick ett sms från richard att han va påväg hem. Och då kröp jag ner i sängen.

Söndag sov vi längre, åkte och kollade på en handbolls match i torvalla . När vi kom hem så gjorde Richard iordning en hel kyckling åt mig. Med lite flingsalt, viltlöks klyftor, paprika krydda, peppar och olivolja det blev så sjukt gott och tilllåtet! toppades med ris och guacemole, gjord på kvarg spis kummin och paprika krydda.
 
Hade lite små tråkigt så ställde mig och bakade drömmar. Tycker det är så sjukt kul att baka, att ha hemma att bjuda folk på om man får gäster. Men som vanligt så äter jag inget själv. Luktar mest hehe.
 






 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: