onourwayup.blogg.se

2014-02-28
09:15:36

Fredags Vila.
Gårdagens pass va ben. blev massor squats och mage. Hatar att köra mage, men nu har jag kommit igång med det så känns okej. Kände mig inte sugen på att gymma igår. Men gick ändå, för jag vet att jag inte ångrar ett pass. Och eftersom att jag inte kör cardio efter ben, Så får jag inte den där helt slutkänslan som jag gillar. Men är redan taggad för lördags passet, brukar gå in i crossfit salen och köra. Men är oftast helt ensam.
 
Men idag är det vila, vi ska på Avicii konserten idag. Kommer bli så kul. Klätt mig lite roligare än jag brukar hehe. Har inte så mycket kläder att välja på när det gäller sånt. Känner mig inte så bekväm i fin kläder längre. Skulle helst gå runt i träningskläder eller bara kläder i samma material jämt om jag kunde!
 
 
 






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: