onourwayup.blogg.se

2014-02-21
09:31:26

Getting there
Skönt med en dags vila. Vi gick ut på en promenad efter att jag kom hem igår och va ute ca 1h. Handlade lite för jag skulle baka. Kokostoska kaka till mina kollegor, och fika bröd att ha hemma. Tycker det är kul att kunna bjuda på när man får gäster. Så fixade jag matlådorna till dagen också.
 
Vet inte varför men jag älskar att stå i köket. Det är så stort och fint så man dras till det. Tycker det är en mysig sysselsättning. Och har så bra flyt i det. Det rullar bara på och blir så bra resultat. Har inte bakat något innan inprincip men tror för att det är att jag inte förväntat mig att det ska gå som jag förväntat mig.
 
Idag är det träning med Ann-Sofie, ska bli kul att ha en up check. Känner att jag gått ner i vikt för att skinnet hänger inte riktigt med. Sen blir det bara hem och mysa Richard och Lindsay.
 


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: