onourwayup.blogg.se

2014-02-19
08:44:00

Junk
Hej! Robot mode nu för tiden. Inga selfies på gymmet hehe. Så proppat nu för tiden. Här omdagen var alla mortions maskiner tagna så fick ta cykel. Behövde ifs göra det med men usch va tråkigt det är.

Igår var det ett rygg pass med chins, lats drag, ned drag, och rodd. Rygg är väldigt skönt men tyngt. Speciellt när det krampar i underarmarna. Glömde ta mig mina straps in och orkade inte hämta dom så fick knipa ihop. blev 20min crosstrainer efter det.
 
Lite kontigt men jag drömmer att jag äter junk hela tiden, att jag bryter mitt schema. Och nu några dagar efter lördagens chat meal märker jag verkligen vad allt det man stoppar i sig gör. Min mage mår inte alls bra. Och söndagar är värst. Då är jag helt socker sjuk känns det som. Men det går över efter söndag. Det är bara att hålla sig.
 
Jobbigast är inte det söta, bakelser och sånt på jobbet. Vilket dom har VARJE dag. Utan att inte äta Richards goda mat. Han gillar att laga mat och exprimentera. Och vi båda gillar samma, starkt kött oftast eller kyckling.
 
Exempel, vi hade planerat att gå ut samma dag som vi ska på Avicii. Men jag vill helldre äta hans mat på lördagen istället för att äta på restaurange. Så god är den!!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: