onourwayup.blogg.se

2014-02-16
10:36:20

On the train..
Oj, internationell.. 

Sitter iallafall på tåget och laddar inför mitt ryggpass med Fredrik & Viktor!! Eftersom att jag inte väger mig av den enkla anledningen att jag tycker den bara ger mig onödig ångest de dagarna jag känner mig nere så är det skönt att jag börjar se och känna utvecklingen på ryggen. Samt att det blev ett extra glädjerus när min bästa vän som jag alltid tränade med förut (som förövrigt har världens finaste kropp som utvecklas sjukt mycket) säger att det verkligen syns under vårt pass i fredags.   Idag blir det rodd med tre olika handtag samt tre olika höjder. Tar satans bra och sen negativa chins, sen så klart börjar jag med mark också!! 

Efter ett träningspass i Åre, för typ ett år sedan!  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: