onourwayup.blogg.se

2014-02-26
09:01:00

Panik
Fick ett uppdrag att ställa mig på vågen dagen efter cheatmeal. Ångest fylld söndag. Lördag vägde jag in mig på 63,2 och söndagen vägde jag 64,1. Mycket vätska och allt som det var. och igår ville Ann-sofie att jag skulle kolla imorse igen hur min kropp tar hand om det. idag är jag nere på 63,1. Jag vet allt med det om vätska och att det är mycket som ska ut och allt. Men ändå stör man sig på siffran. Igår var ett ryggpass/magpass. Jobbade på Chinsen igen. blev lats, ned drag, situps och magövningar jag inte har namn på. Få övningar många reps. Cardio 20min 10 cykel sen direkt över till crosstrainern 10min. Måste ta tag i min mage. Hatar mage kör det väldigt sällan. Men ska ta tag i den nu. Brukade hata armar förut. Nu är jag helt okej med det.
 
Hade vilodag i söndags och måndags. Hade lite att göra och kände att min kropp kunde behöva det. Äter ju fortfarande som jag ska. Aldrig vila från det förutom Lördag kväll såklart! Hehe redan börjat planera lördag kvällen.OXFILÈÈÈE!!  Igår efter passet var vi och stor handlade. Älskar att stor handla, komma hem med fulla kassar och fylla kylen med mat. Jag har en viss kärlek för att packa upp nyköpta saker. Behöver inte bara vara mat! 
 
Syns kanske inte så bra på bilden. men ådrorna ploppar ut nu och jag känner mig typ grön.
 
 
Mys i soffan imorse.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: