onourwayup.blogg.se

2014-02-13
08:38:15

Tigther
Fick ut ett bra axelpass igår följt av löpning 10min och sen bytte jag till crosstrainern 10 minuter. kände att det va lite knas med knäna. Ska köpa nya skor nu. Behövs verkligen. Glöm inte att skor är en färsk vara!
 
Var så fruktansvärt trött igår på dagen så jag bestämde att jag skulle sova redan efter 21:00 tiden igår. Sov som en bebis från 21:30 till 05:50 imorse. Idag blir det ett ryggpass. Håller på att jobba på mina chins i chin maskinen. Målet är att göra 10 rena med kroppsvikt. Tror jag max kan gör en.
 
Så kul att se hur musklerna börjar synas efter min rena kost, och hur all fett blir mindre. Blir bara roligare och roligare att gå och gymma.
 
 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: