onourwayup.blogg.se

2014-02-03
08:19:00

Trött tjej
Vägningen i lördags morse blev på 64,6kg.
Kul när sambon påpekar att man blivit smalare och att det ger resultat.
Idag är det vilodag. Ska träffa en vän och äta middag på Kalori, ska bli intressant.
  
Ränkande precis ut att jag är inne på min fjärde vecka clean eating. Känner så skillnad i kroppen. Vill bara till gymmet och kötta. Just nu kryper det i kroppen på mig. Konstigt nog så har jag ingen träningsverk, körde ett hård ben och rump pass igår med andra övningar för att inte bli van och chocka kroppen.
Vi får se, Mr träningsverk kanske dyker upp senare. Han är så välkommen.
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Anonym

Du är så duktig!! :)

2014-02-03 @ 15:30:37

Nu blev jag hungrig!

Svar: Hehe, jag är alltid hungrig! (:
elinor molander

2014-02-07 @ 10:07:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: