onourwayup.blogg.se

2014-02-20
11:30:53

vilodagen
Nu är vilodagen här igen. Skönt, känner att det behövs vilas. Just nu sitter jag och tuggar mina tuggumin för att protein andedräkten inte ska döda folk. Helt seriöst.. den vidrigaste efterdoften. Man kan inte rå för det men blää. Har blivit beroende av tuggumin. Blev armar igår och följd med 20 min cardio. Helt okej pass, armar känns som det hjälplösa passet typ. När det är stopp så är det..
 
 
Så glad för min matlåda idag. Kött stekt i olivolja, vitlök med massa goa sockerfria kryddor, potatis och massa grönsaker. Hehe pratade med min kollega om det förut. Att jag är så barnsligt förtjust i potatis. Helt överlycklig att jag får äta det. Känns som en diet med godis som är bra för dig. ÄLSKART!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: