onourwayup.blogg.se

2014-01-28
10:22:00

Berrys
Hade sent kvällsmöte igår med jobbet. Var inte igång med träningen för än 19:20. Tråkigt att komma hem så sent. Men jag har ett mål och en plan jag följer. Och lathet är inte godkänt! Jag körde mitt ryggpass och 20min cardio. Känner mig så nöjd med min kropp nu. Så skönt att det känns som att den hänger med i mat kurvorna. Träningen blir roligare när man känner sig tightare i kroppen. Även om det bara är vätska så känns der helt underbart.  kläderna sitter snyggare, kan spänna bh:n ytterligare ett snäpp. LOVE IT!
 
Precis ätit keso jordbuggar och blåbär. lite lyxigare än vanligt. Började bli lite trött på mandlar nu efter 2 veckor. Ska göra fruktsallad nån dag och ta med.
Min dag
06:00
Aminosyror
06:20
Frukost +kaffe och omega3
08:30
C-vitamin
09:30
keso bär och shake whey 100
12:30
Lunch: potatis kyckling och grönsaker
15:00
mellanmål igen
(middag) beroende på om jag fått med mig någon
18:00 skake + glutamine
tränar styrka
aminosyror innan cardio
20min cardio
 
shake efter träning + riskakor oslatade neutrala
Middag(om jag inte åt det innan gymmet)
Kvällsmål shake m kalkon
 
Under hela dagen dricker jag ca 6 liter vatten. Slippa sötsug eller hunger, kroppen kan ju inte ta hand om allt vatten. Så springer på toa. men bättre än att gå och små äta (:
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: