onourwayup.blogg.se

2014-01-16
10:08:54

Smoothie/Gröt
Hej hej hemskt mycket hej!
Idag blev man pigg av morgon shoten av kaffet, Jag är ingen kaffe drickare men det tillhör min diet att dricka lite på morgonen och det går ner. Har blivit så lat på sista tiden och vill att allt ska gå undan på morgonen. Varje dag packar jag mina riskakor pulver med olika tillkost jag behöver olika tider underdagen. Och dessutom förbereder jag min frukost jag ska äte/dricka på morgonen. Smaken är exakt samma bara att det inte är varmt. Fick nämligen en stav mixer i julklapp av Mammam och Tony. 100ggr bättre än vanliga mixers!

1dl Havregryn
2 Äggvitor
1 skopa whey protein vanilj
3dl lättmjölk
Blåbär jordgubbar
Kanel

Häller i mig kaffet innan smoothie´n. Som också är riggad sen kvällen innan så jag trycker bara igång maskinen klär på mig och hämtar kaffet. Tar mig 25 minuter totalt, hår, smink och frukost.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: