onourwayup.blogg.se

2014-07-24
10:21:55

bilder
Halloj! igår var det ett benpass som stod på schemat. Inte så mycket roliga övning men blev rätt nöjd iallafall. Front Squats
Leg curl så jag höll på att spricka
Rakamarklyft
kale kick med gungningar
benperss
 
 
 

 
 
 
 
Gick upp 04:40 idag med och tog en pw. Så skönt att komma upp i den friska morgon luften och solen som ligger lågt mellan träden. Sovit som ett barn inatt. Kunde åka med Richard igår efter jobbet så jag hade det smidigt med bilen till gymmet. Åkte och handlade lite till helgens middag. Fixade lite matlådor också. Torsk, ris och ärtor. Mums! Fläskfilé potatis och ärtor med lite majs och avocado! Nu ska jag äta mitt mellis jag längtat efter sen 08:00 imorse. Shake och nötter yum
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: