onourwayup.blogg.se

2014-07-08
21:56:00

Bortförklaringar...
När jag pratar med nya bekanta eller andra vänner om min träning så säger många "Skulle vilja kunna träna som du men..skulle jag aldrig ha tid" eller "jag har inte tid, jag har barn". Jag börjar bli less på att höra det, har inte jag tid så skapar jag mig tid.
 
Jag planeringar mina dagar ganska bra och därför hinner jag med allt jag behöver... Jag som aldrig varit en morgonmänniska, älskat att sovit och ofta prioriterat det framför mycket går nu upp tidigt för att hinna träna innan jobb och skola för jag vet att efteråt kommer jag vara död. Istället för att komma med bortförklaringar så kan man lösa problemet, så enkelt är det. Berömde en man igår på gymmet då han flera gånger har tagit med sin son på 3 år till gymmet. Sonen sitter och kollar på ipaden eller är vid pappans sida hela passet och han är inte den enda som tar med sig sitt barn till gymmet. Han berättade då att detta är det andra barnen han har med sig på gymmet och det är aldrig några problem..

Så summan av kardemumman, glöm bortförklaringarna och planera din tid så hinner du med allt som ska göras under de 24h vi har innan de nya 24h kommer.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: