onourwayup.blogg.se

2014-07-08
10:55:41

en tisdagsmorgon i Juli
Vaknade av kramp i benen i morse, träningsvärk. En udda känsla att vakna till men ändå så jäkla fin. Jag klev upp och tänkte att jag skulle variera min frukost lite så rörde ihop en chiapudding med lite kvarg och jordnötssmör. Att frukosten är det bästa målet på dagen gör bara det hela bättre, ändå var det en jäkligt trött Jenny som satte sig på cykeln och tog sig till Gävles bästa gym. Haha jag som testat så många.... Ändå. Jag älskar Inshape. Axelpasset idag kändes bra, min högeraxel hänger med bättre sedan Peter knäckte till den.

6 set militärpress, 4 set drag till hakan med hantlar, 4 set sittande sidolyft, 4 set axellyft framåt avslutade med två övningar för baksidan. Supersetade 3 magövningar dessutom på slutet.

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att käka lunch innan jag drar mig mot jobbet och säljer skor.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: