onourwayup.blogg.se

2014-07-31
10:18:00

Fullt upp.
När jag inte äter, tränar eller jobbar så sover jag. Eller ungefär så ser mina dagar ut nu förtiden, igår hann jag inte mer än sluta jobba så var jag tvungen att cykla hem för att preppa mat.. Sen var det dags att sova i princip.. Men på morgonen hade jag ett bra ryggpass, bra kontakt i latsen. Jäkligt skönt att få till det nu! Marken dock.. känns inte nå bra alls längre. Idag var det armar och bröst, och det var ett pass jag bara ville ta mig igenom, inte de roligaste muskelgrupperna då jag känner mig rätt svag i dem. Och det är ju en anledning till att verkligen ge allt på de passen men idag fanns inte ork. Värmen hindrar min skönhetssömn dessutom. Men man ska inte klaga!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: