onourwayup.blogg.se

2014-07-17
19:25:00

Ledig dag.
Gårdagen bestod som sagt av jobb men för att frångå mina tråkiga rutiner i soffan så tog jag, Rebecka och Anna till Söderheimska för att mysa i solen och där satt vi hela kvällen. Kollade på människor, pratade och sen träffade vi på grabbarna ifrån Tierp. Supermysigt och jag landade i sängen strax efter ett i natt.

Vaknade lite senare idag och insåg att det var klarblå himmel så jag körde ett pass på gymmet, ett armpass med lite mage som avslut. Tog mig hem och drack bcaa för att ta av mig tajtsen och drog på mig shortsen och träningskorna och tog en promenad i solen med AVPOD i lurarna. Stannade när jag hade gått 5km lagom vid Gävle Strand för att bara njuta av solen ett tag. Låg på en bänk och solade innan jag gick hem för att laga lunchen för dagen, sen kom den tillbaka... HUVUDVÄRKEN. Har ett sånt tryck över skallen som inte vill försvinna, har varvat att ligga i soffan och sängen för att försöka få bort trycket, sov kanske 2 timmar sammanlagt idag på dagen men trycket vill inte försvinna.

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: