onourwayup.blogg.se

2014-07-28
14:45:21

Måndag.
Oj, mitt pass i morse går kanske till historien. Jag åkte dit med noll energi och var nära på att stanna hemma pga av mitt humör.
 
Jag började dagen med att gå ut och gå innan frullen och där gick de utför, jag var orkeslös och benen var inte snabba och när magen brände sådär härligt och jag mådde illa insåg jag att hungern var på g att ta över. Efter ätit min goda frukost som tog slut för snabbt så cyklade jag till gymmet. Tänkte att passet skulle bli de värsta benpasset någonsin och var så otaggad, men efter tunga bensparkar så piggna jag till. Fronten kördes med paus idag vilket kändes sjukt bra. Tror jag stod och böjde i 30 min, 10 set tror jag att jag kanske fick ihop, tappade räkningen där ett tag haha. Men uppvärmningen var med bara stången 2set och 15reps, sen ökade jag vikten men gick inte över 35kg idag då jag kände att få syra var roligare idag. De raka marken var också stört roliga idag stod där och nötte 8 set både lätta och tunga. Där emellan kördes benpressen, utfall, glute extender och vader. Avslutade med 10min gång i 7ans lut med 6,5km/h på bandet och svettades som en liten gris. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: