onourwayup.blogg.se

2014-07-11
20:47:44

Rädslan att misslyckas.
Något jag ofta tänker på är att misslyckas, tänk om jag inte kan bygga muskler som jag vill.. tänk om min kropp reagerar som en påse med bajs på en tävlingsdeff..tänk om jag kommer sist.. tänk om en skada hindrar mig från att följa mina mål.. ja listan kan göras lång. Jag är rädd för att misslyckas och jag känner att jag funderar för mycket på vad andra tycker och hur andra ser mig eller tycker om mina val. Vilket egentligen är helt ointressant men man vill ändå få bekräftelse. Jag älskar att se mina axlar poppa fram eller se hur benen blir större och att känna mig starkare och se framgång i vikter. Det är allt som betyder något. Att jag får göra det jag älskar och har hälsan i behåll det är allt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: