onourwayup.blogg.se

2014-07-27
10:52:56

Tackar för allt.
Jag har kommit in i en period där trots att jag är så jäkla nöjd med vart jag kommit ändå känner någon form av besvikelse. I onsdags när jag intog bikinimode och skulle sola och bada så var formen inte som jag önskar och motivationen till cardio är lika med noll. Jag har ökat matintaget men det är inte det som gör mig besviken, utan att jag tror trots mitt otroliga psyke. Efter allt jag varit med om gjort mig till en sån stark person fortfarande ser fel prioriteringar. Jag har sluppit ångesten ett bra tag nu, men jag har svårt att lägga mitt fokus på det som är bra och lägger gärna ner mer på det negativa det som jag jobbar för 24/7. Med mitt matintag med min träning och med allt annat omkring. Jag behöver någon som skakar om mig och säger det jag behöver höra. Och jag vet inte ens om det är möjligt.. då jag själv inte vet vad jag behöver höra.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: